Verda9224 Kızlar dün erken gebelik testi yaptım tek çizgi çıktı reglim düzensizdir benim ama olması gerekene göre 2 gün kala yapmış oldum bu sonradan değişebilir mi genelde 4 5 gün kala öğrenenler ama bilemedim
Gizem1992 Verda9224 benm iki gün vardı adetime tek çizgi çıktı erken gebelık testim. Adetim 5 gün geçince çift çizgi oldu ☺️
Ayse1-1 Verda9224 Ben reglime 4 gün kala yapmıştım negatif çıktı. Regl günü yaptım pozitif çıktı. Aradaki günlerde hiç test yapmadım moralim bozulmasın diye
kuzeymom__ Verda9224 canım erken gebelik testlerinde en hassas ve doğru çıkan test prodoctor. Bende adetime 1 gün kala yapmıştım çıkmıştı arkadaşımda geç döllenmeydi adet gününde çok çok silik çıkmıştı yinede en doğrusu kan testi