Merhaba 34.haftaya girdik ve gece Nisan geldi önce gitmek istemedim erken diye ama artış olunca sancım tutunca birden hemen doktora gittim gittiğimde bebek asadaydi fakat Altan muayine yaparken birden karnıma toplandı ve hemşireye ne yaptın niye bağırdım birden elini daldirdi ve bebeği beni irkitti sonra iki santim açılma var deyip nts aldı uzun süre ntsden sonra serum vs ilaç verildi sanciyi durdukmak için denildi 15dk bı ilaç verildi ama sancım kesilmedi ve yaklaşık dört saat sancı çektim kısa süre sonra kalp atışında sorun olduğunu söyledi ve acil seseryan denildi içeri biranda hemşireler girdi sonta takilicak soyun dedi neye uğradığımı şaşırdım korku ile aglmaya ve titremye başladım eşim çağırıldı hemen imza atıldı sonta takıldı sedyeye yatirildim ve götürdükleri yer buz gibi çok korktum neden bilmiyorum çok ansızın olduğu için mi belimden iğne yapıldı canım yandı ama şuan o yanmayı hatırlamıyorum ağlayıp titremeye başladım çünkü souktu ve korku hemşire hasta çok panik dedi beni uyusutrdular yattım onun kapalı bacaklarımı hissetmiyorum ama kestiğini hisettim hocamm kesiyosunuz dedim diğer hemşire gelip bak dur şimdi ben sana ilaç vericem dedi ve sonrasını hiç hatirlamiyorum bı uyandirdi kendinde misin diye dikiş yaptığını hissediyordum ama biri karnıma dokunuyo gibi sonra bidaha uyandım bebeği almışlar ben ayikamamisim çok zor ayiktim kaburgalarim agriyo canım yaniyo yatamiyom konuşamıyorum🙂 odaya cikarmislar saat 8.50de doğum yaptım kendime geldimde saat 2.50 idi ve biraz görmeye başladım annemle konuştum hemşire gelip karnıma bastırdı canım yaniyo bağırdım ayaklarımı hissetmiyorum kendimde değildim biraz uyuyo uyandığımda karnım boş oğlum nerde diye sordum kimse cevap vermedi bas bas bağırdım oğlum nerde getirin diye kuveze almışlar yoğun bakıma gitmek istedim ama gidemedim yuruyemiyorum canım yaniyo kahve iciriyolar sürekli ağrı kesici iğne serum bıktım artık oğlumu görmek istiyodum meğer oğlumun ciğerleri gelişmemiş enfeksiyon varmış bana sadece hava veriyolar dediler o canımin açısıyla aya kalktım basım dönüyordu sandalye ile yoğun bakıma indirdiler orda tekrsr ayağa kalkıp oğlumu aradım üstünde ismi soysdimiz yaziyormus ama ben hiç görmeden sesini bile duymadan başına gitmişim ve oğlumu görünce bu demi dedim hemşire şaşırıp evet dedi ağzında hortum baygın yatiyo olduğum yere yığılıp bayılmışım ikinci gün oğlumun elini tuttum çok göstermediler bana içim sızladı sürekli gosulerimde bı sizi var ağladıkça gosulerimde sizi oldu şimdi yedinci günümüz biraz daha iyi durumu ama hala bekliyoruz dün biranda otururken rahmimde batma oldu acayip derecede acıyo ve idrar yaparken aynı şekilde kasılma oluyo bunu yaşayan varmı ne zaman gecer