Aysegebes bende reflu yatagi kullanmadim ara ara yastigi vardi boyle incecik kalinlikta onu kullanırdım yatagi da aldigim anne yani besikte yatak vardi amaasiri inceydi yun yatak yapmistik bebeime onu kullandik daha saglikli oluyor yun yataklar. Kışın sicak tutr yazin serin ve saglikli