Diladeniz2 Bu haftayla birlikte hareketlerimiz iyice sertleşti o kadar net hissediyorum ki kızlar sizlerde durumlar nasıl 💁🏻♀️21+4 de detaylı ultrasonumuz var inşaAllah ikili taramamız temiz çıkmıştı inşaAllah detaylıda da sıkıntı yaşamayız 🫶🏻
Makbule_199110 Diladeniz2 bende19.1 deyim aynen bende artik rahat hisediyorum özellikle yemek yedikten sonra benimde önümüzdeki hafta randevum var detayli insallah hersey yolundadir
Pembe4242 Diladeniz2 19+4 üz bende hareketlerini 14 haftadan beri hissediyorum bu haftalarda daha sert tekme atıyor 💙🌸
kumrucanim Makbule_199110 ben 17+6 oldum ama hissedemiyorum 2. Gebelik olmasına rağmen çok endişeleniyorum yarın randevum var siz ne zamandandır hissediyorsunuz
Diladeniz2 Makbule_199110 Cinsiyetiniz ne peki bizim ki kız 🥹🫶🏻Doğumda sezeryan olacağı için kasımın ortasına geliyor inşaAllah 🫶🏻
Biannelik kumrucanim endişelenme bazı bebekler farklılık gösterebilir 19haftadan sonra daha net hissedersin
Makbule_199110 kumrucanim benim 4.gebeligim ve ayırt edebiliyorum 16.haftadan itibaren pit pit atıyordu ama simdi baya sert tekme halinde hisediyorum canim seninde yakındır her gebelik her hamilelik ayni değil kendini stres yapma cnm
Diladeniz2 kumrucanim Benim ilk gebeliğim ama 17. Haftadan itibaren hissetmeye başladım bence bu tamamen kişinin kendisiyle ilgili kuzum bir sorun olduğunu düşünmüyorum gönlünü ferah tut mesela normalde ilk gebelikte geç hissedilir derler ben erken hissettim her gebelik aynı değil 🌸🫶🏻
Biannelik 19+4 detaylı ultrasonsunu bekliyorum ,yemekten sonra bebeğin hareketlerini daha net hissediyorum 🌺
Diladeniz2 Biannelik Yemek yedikten sonra ve tatlı , meyve yedikten sonra çok fazla hareketleniyor hoşuna gidiyor sanırım bebişlerin 🥹Sizin cinsiyetiniz belli oldu mu🌸
kumrucanim Makbule_199110 ama işte elimde değil bundan önce bi düşüğüm olmuştu o yüzden endişeleniyorum 🥹 neyse güzel düşüneyim yarına çok az kaldı yarın görürüm inşallah 😊
Diladeniz2 kumrucanim Ben 49 kiloyum doktor bana zayıfsın diye erken hissettin diyor demek ki doğru 😂
Handiko Merhabalar biz de 19. Haftadayız baya hareketlendik çok şükür 🧿 19+4 detaylı ultrasonu bekliyoruuuz 🙏🏻🌸
Diladeniz2 Handiko Şu detaylıyı da bir atlatsaydık sonrasında bir tek zamanlıca kucağımıza almak kalıyor 🫶🏻🥹