Haticeadn Kızlar 36+3üm ve bebeğim hareketli değil tabi ki kıyaslamak istemiyorum ama geceleri falan asla hiç öyle hareketli olmadı gündüzde aynı şekilde çok hareketli değil sizlerde nasıl???
Yasmin444 Haticeadn hiç mihareketı yok uyuyordur bebek anne karnında uyur tatlı bırseyler ye belkı hareket ede hıc etmese bı doktorunla konuş
Alparslanmom__ Haticeadn bizde 35 haftalığız doktoruma danıştignda normal olduğunu söyledi herzaman aynı hareket edecek diye bişey yok günde 10 defa hareket etse de yeterli diyordu büyüdükleri için yerleri daralıyor ondan
Leylaaa_46 Haticeadn ilk kızımda çok hareketli değildi . Sorun yoktu Doğduğundan sakın bir bebeklik geçirdi 😄
seymaa7 Haticeadn bende az hareket ediyor diye sürekli hastaneye giderdim sonra iyi bari doğduğunda da sakin uykucu bir bebek olacak demek ki dedim ama içerdeki haliyle alakası yokmuş benim oğlanın😂
Haticeadn Yasmin444 hareket ediyor ama az sakin yani 😂doktoruma söylediğimde sezeryan alalım bugün hemen dedi böyle bi cevap beklemiyodum açıkcasi tatlı fa yesem pek etkilemiyor
Yasmin444 Haticeadn benımde not kızım var bende sezaryen oldum canım hareket pek olmadığı için doktorum amelıyata aldı çocuğu hıc rıske atmak istemedım 38+6 da
Haticeadn Yasmin444 ama benim nst de iyi çıktı nst güzel.dedigi için kabul etmedim bi kac gun takip etmek istedim salı günü kontrolüm var nst durumuna göre karar vericem
Haticeadn Haticeadn özel hastane ve doktorum normal doğumu desteklemiyo hemen sezeryan a donuyo konu ben normal istiyorum o yüzden pek içime sinmedi
Haticeadn seymaa7 bende bu düşünceye çok kapiliyorum yalan yok sakin doğunca da öyle olur diye ultrasonda o şekilde hareketli değil hep sakın dedim babasına çekmiştir o da sakin 😂😂😂
Alparslanmom__ Haticeadn insan ister istemez tereddüt ediyor acaba gelişiminde bişey varmi diye kimi postlarda okuyorum bebekler çok hareeketli
Haticeadn Alparslanmom__ evet kesinlikle doktorum da sagolsun o kadar destek ki hem sezeryanla alalım deyip iyice düşürüyor beni