yeni-annelik Merhaba anneler ben ne olur ne olmaz bebek maması alıp hastane çantama koymayı düşünüyorum bazı kişiler gerekli olduğunu söylüyor alıp memnun kaldığınız bebek mamalarını benimle paylaşırsanız sevinirim 🌸
xhbgns yeni-annelik Kısa bir süre hipp kullandık biz sorun yaşamadım yenidoğan döneminde kullandım doktorumuz önermişyi