Kızlar 8+5 den merhaba. Görsel eklicektim aslında ama beceremedim bir türlü.🤭 Benim yüzümde ve boyun kısmımda inanılmaz derecede sivilce çıktı küçük küçük yüzümün her yerini sardı. Ergenliğimde bile böyle sivilce görmedim ben bu nedir sizce normal mi bu dönemde ne yapmam gerekiyor ya çok kafam takılıyor iz kalıcak diye