Derya20 Selam kızlar 13+3 hamileyim ve 2 gündür göbek deliğinin etrafı sancı veriyor bilgisi olan benimle paylaşırsa sevinirim .
lkayRazgatLolu Derya20 evet gerilmeye başladığı için ağrıyor. Valla ben bgn göbek deliği acısından oturup ağladım resmen
Smilena Derya20 benimde oyle oldu bi sure sonra o agrinin oldugu yerde cizgi cikti hamiellikteki su gobek cizgisi varya o ciktiktan snra tam belirinlestiginde agrida gecti 😇
NaimeYilmaz Derya20 Ah ahhh her gun baska bı yerım agrıo. Hamılesın bazı seylerı normal karsılaman lazm herseyde böle pank yapma