548154 bizde tuvalet eğitimi veriyoruz. Öncelikle kızım istedi. 2,5 yaşında. Biz ona çok önceden lazımlık almıştık. Sifona basmayı çok seviyor. O yüzden klozete de oturmak istiyor ama biz onun için daha erken olduğunu düşündüğümüz için ilk lazımlıktan başladık. Onu klozete kendisi boşaltıp sifona basıp elini yıkıyor çıkıyor. Bizde kaka reddi yaşadık. Kakasını çok tutmuştu kabız olmuştu. Ama sizin için lazımlık denenebilir. Klozetten korkarsa ilerki yaşlarda daha çok problem oluyor. Tuvalet eğitimi psikolojik bir travma bırakmaya müsait zor bir süreç. Allah kolaylık versin