Tam dediğiniz gibi kızım 11 aylıkken öğrendim hamile olduğumu ve o zamana kadar emzirdim çevreden aşırı bırak tepkisi annem dahil herkes bıraktır dedi 3 doktora sordum kadın doğum , alerji , ve çocuk doktoru ve bana sıkıntı olmıcagını emzirmeye devam etmem gerektiğini söylediler çocuk doktoru ishal ateş vs olursa getirmemi söyledi be sütün tadı değişirse bebek kendiliğinden emmeyi bırakabilir dedi ben haziran ayının başına kadar emzirmeye devam ettim kızımda bi rahatsızlık yaratmadı gündüz aşırı vermiyordum geceleri normal emiyordu doğuma 1 ay kaldığı için bıraktırmak istedim suan 19 aylık oldu kızım gece uykusu düzene girsin ve ikisini emzirmek beni yoracagını düşündüğüm için ben kendi isteğimle bıraktım ama benim kızım 6 ay daha süt emmiş oldu 16 temmuzda doğum yapıcam sezeryanla ve hala sütüm var bebeğim sarılık olucak mı düşüncesi yok kafamda ilk 3 gün sütüm gelecekmi korkusu yok bıraktıralı 1 ay olmasına rağmen bitmedi sütüm
Lavabotuvar ay olmasına