Sevcan62 Deletedmom_789 33+1 ilk zamanlar daha hızlı geçiyordu sanki artık zaman hiç geçmek bilmiyor gibi sanki hep hamileymisim gibi hissediyorum sağlıkla doğsunlar da 🙏🏻😅
parlasmom Deletedmom_789 tam olarak ben de 36 dolunca böyle diyordum, gelişimini tamamlayıp gel kızım diye sürekli söylerdim ama galiba tam tersi oldu 😁
Hayalperest98 Deletedmom_789 hayırlısını istemek lazım sağlıkla gelsin yeter 37 de doğup küveze giren bebeklerde var bence ağzımızdan çıkan her kelime önemli 37 hafta taşımızsınız bir kaç hafta daha sabredebilirsiniz bence 41 e kadar yolu var
Ela-arasyilmaz1 Kızlar bende 35. Haftadayım artık taşıyamıyroum 38 de falan doğsak ne iyi olur 😂 acaba Meryem ana otu içsek nasıl olur
Asyakurutuz34 38+3 4 cm açıklık var ama sancım yok ne yapıyorsam sancı olmuyor günde 3 saat yürüyorum az az sancı oluyor sonra duruyor doktor suni sancı ile yatış önerdi reddettim sizce ne yapmam lazım
Gul-5757 Asyakurutuz34 ağrım olmuyor diyorsun ama 4 santim açıklık olduysa oluyor demektir haftan da uygun bekle bence daha güzel bir doğum deneyimi olur senin için hastane ortamı bile doğum için stres sebebi ilerlemeyi zorlaştırıyor doğum mahrem bir olay olduğu için güvende hissettiğin yerde evinde daha güzel ilerler 🌸
Hayalperest98 Deletedmom_789 daha haftanız erken 41+0 da kendi sancımla doğurmuş biri olarak söylüyorum ne yaparsanız yapın bebek hazır olunca geliyor demekki daha hazır değil Bende 38 bitti doğsun diye yapmadığım kalmadı plates yürüyüş hurma çaylar yinede kendi istediği zamanda geldi