Ben sürekli yatıyorum ve günde en az bir kere gündüz uykusu uyuyorum ya. Sürekli halsizim ve bir anda aşırı aşırı şekilde acıkabiliyorum. Henüz tam bir bulanma ya da kusma olmadı ama midem çok hassas her an bulancakmış gibi. Normal mi bunların hepsi??