SedaMeric canım üzme moralini,çok büyük bi fark yok aralarında,benimde ikizlerimden biri haftasıyla uyumlu öteki bi hafta önde gidiyordu,şimdi ikiside haftasıyla uyumlu çıktı,sonuçta ikiside iyi bir sıkıntı yok,çok çok ileride olmalarıda sıkıntılı bir durum şeker vs problem olabilir,1-2hafta geriden gelebilir ikizler,doktor zaten bunu söylüyor en baştan,ultrason ölçümleri bile tutmayabilir her kontrolde,unutma ikiz taşıyoruz kolay birşey değil,Sağlıkla gelsinler bebeklerimiz,kendinide bebeklerinide üzme,bak gör herşey güzel olucak..