esractn SedaMeric 😍 çok şükür iyilerdi en son gittigimde 12+3de gitmiştim😊 kendiliğinden mi oldu senin bebisler yoksa tedaviyle mi oldu canım
BeyzZaA Burcu91 marifet değil tabi ama ben içiyorum bebeğimin gelişimide binlerce şükür iyi hiç geride kalmadı ama bu kalmicak anlamına gelmez tabi
Burcu91 BeyzZaA ya benmkide oyle sukirki doktorum 3 4 tane ic gunde fazla abartma dedi bende tamam dedim
SedaMeric Burcu91 biz 13+6 haftaligiz daha 😂😍🍼 senin doğuma az kaldı keşke tamamen bırakabilseydin sigarayı cunku doğumdan sonra bile sorunla cikabiliyor malesef ☹
esractn SedaMeric aynen Canım benimkilerde kendiliğinden. Sağlıklı bi şekilde kucagimiza aliriz insallah 🤲🏻😊😘
BeyzZaA SedaMeric çok doğru diyosunuz aptallığımdan nefsime düşkünlüğümden bırakamıyorum işte Azaltabildim sadece 😔
Burcu91 SedaMeric ah iste birakamadim.yavrucum ya cok istedim ama olmadi azalttim bende elimde okadar geldi.ama bant varmis koluna takiomissin o biraktriomus onu arastrip kullancam ya belki birakirim
esractn SedaMeric Yok kuzum belli değil bidaki kontrolüm 16.haftama denk geliyor inşallah belli olur o zaman 😊 seninkiler belli mi 😍😍
SedaMeric esractn bugün girdik ultrasona göstermedi bebişler inat ediyorlar 16. Haftada tekrar gidicem bende 😍😂
Bskrt SedaMeric ölçerken 1 milim bile kaydırsak böyle farkeder diyor doktorum 1 haftalık fark çıkması normalmiş
SedaMeric Bskrt 3 günlük farktan birşey olmaz yani demi doktorum iyi dedi gerçi ama ben yinede kafama çok taktım ☹
esractn SedaMeric bu seferki gidişinde gösterirler inşallah 😁💕💕 devlete mi gidiyosun canm özele mi bide hangi sehirdesin 😊
Bilinmeyen34 SedaMeric yumurta çok önemli ama en değerli protein. Tuzlu peynirle karıştırıp ye ezerek.