Bat 5 temmuzdu, hala regl olmadım, şehir değişikliği yaptığım için hava değişiminden dolayı olmuyodur diye de düşünüyorum ama bir yanımda ya hamilelikse diyor, köyde olduğum için teste yapamadım ayrıca yumurtlama günümden 5 6 gün önce ilişki oldu, hamilelik olabilir mi sizce?