Kdrye_tasar0 İyi akşamlar hanımlar bi oğlum var Yusuf talha şimdide bi kızçe bekliyoruz Allah nasip ederse kızımıza Eylül ismini seçtik ama yanına uyabilecek isim arayışına girdik bi el atında halledelim şu işi🙃🙃