Oğlum 4 kilo doğmuştu inanılmaz çatlağım vardı bir ekmek yemiş ağzım dolu gibi yanaklarım şişti sezaryen doğum yaptım bıraksaydık kalırdı gelmeye niyeti yoktu 41. haftada doğurdum ne açılma ne suyum gelmişti doğumdan sonra 1 ay nerdeyse ağrım oldu
kızım ise 2800 doğdu 3. günü ayağa kalkmıştım