Gmzyyyy Arkadaşlar merhaba , 22 haftalık hamileyim. Siz neler yaşıyorsunuz bu aralar ?? Ağrı sızıııı var mııı sohbet edelim miii biraz
Meliikeozdmr Gmzyyyy merhabaa 🫠 biraz bel ağrısı fazlasıyla mide yanması yaşamaya başladım 😐 sizin belirtileriniz neler🤔
Zeyazra Gmzyyyy 22 haftadayım sanki karnım aşağıda. Bebek hareketleri hala göbek deliğimin altında ya sizin ?
Beren44 Gmzyyyy arada kasık ağrısı oluyor.geceleri kramp girmeye başladı bikac gündür birde kalktığımda ellerimde uyuşukluk hissediyorum. bugün tam 22+0 haftalık olduk🐣🌸
Gmzyyyy Merhaba , bende biraz ayak şişliğiiii biraz alt karın ağrısı biraz da arada genital bölgesiii ağrısı çekiyorummm
Gmzyyyy Zeyazra bende aynı şeyleri düşünüyorum öyle hissediyorum hareketleri tam göbek deliğimin yanlarında hissediyorum