Oyku3005 Herhalde sonuç çıkana kadar böyle yapacam😀 adete 8-7 gün kala test yaptım negatifti sizde olduysa nekadar süre pozitif çıktı ☺ biraz kafa dağıtıyoruz 😀
Mom6535 Oyku3005 ben çok geç öğrendim ya hepsini bir kızım var 2 aylıkken öğrendim 🤭🤭bir dış gebelik 13. Gecikme gününde 5.42 değerle bu ayda 12. Günüm gecikmemin dün betam 52 geldi bir hafta olunca kan 0.14 Tü bu arada
Mom6535 Oyku3005 testlerim pozitif çıkıyordu canım belirtiler giderek azaldı kan negatifti iki kere sonra pozitife döndü ☺️