Gmzcngi Ciciletto bir avazda doğururuz inşallah canım düsünüp kendini korkutma kolay olur inşallah doğumlarımız biz anlamadan cıkıversinlee🙈🤲
Fatmavsn Ciciletto canım ben bugün oldum inanan senin elinde kendini nekadar kasarsan okadar acılı olur dayanılmıcak kadar bi acısı yok
melegimizgeliyor Btlbet baş ağrım oluyodu o ara başka sıkıntılarımda vardı zaten insan taktıkça başı ağrıyo malesef
Ahad melegimizgeliyor aslında bende düşünmüyo değilim canım hakiksten nasıl çıkacak diye merak ediyom😀😀
mucizemizibekliyoruzz Ciciletto 43 gün önce normal doğum yaptım. Korkulacak hiçbir şey yok, dünyanın en güzel şeyi 🌼 Hem de 4 kiloydu bebeğim ve kafası 2 hafta önden gidiyordu.
NurDemir Canım ben de korkuyorum 35.haftadayız.ama aklıma getirmemeye çalışıyorum.bunca insan yüz yıllardır doğurduysa biz de bir şekilde doğururuz diye düşünüyorum
Ahad NurDemir yani orası öyle canım ozaman rabbim bizide sağlıklı bi şekilde hayorlısıyla kurtarsın bu doğumdan diyelim 🙏😊