PelinBaskan Kızlar 3 gün sonra 2.sezeryanım gerçekleşecek ama bilmiyorum 2.sezeryan da da alttan muayene ve nst falan bağlıyorlar mı yatışınız yapıldığında
Mercimekannesi45 PelinBaskan alttan muayene neden etsinler ki sonuçta sezeryan olucak nts bebek için olabilir ama muayene olacağını düşünmüyorum
huysuz__ PelinBaskan alttan bakılmadı bana, nst kontrolü, rutin kan tahlilleri yapıldı doğuma alındım
Ebrulib PelinBaskan merhaba canım alttan muayene yapılmıyor ben 2 sezeryan oldum 3. Sezeryanımı olacağım Alttan hiç Muayene olmadım