Göğüsün kahve renkli kısmıyla birlikte bebeğe vermen gerek,sadece ucunu değil.o yzdn yara olmuş zaten. Göğüs ucu içinde kremleri var sür geçer. Dediğim gibi sadece ucunu değil komple kahve renkli kısmıyla bebeğe vermen gerek o zaten kavrayacaktir. Bunu emzirme hocası söylemişti bana da