Sehermahsum7321 Merhaba anneler ben 3 ay önce doğum yaptım 80 ile doğuma girdim ama sonra 69 kiloya düştüm aniden kilo aldım emziriyorum önereceğiniz birşey var mı zayıflamak için kızımı da emziriyorum
Guzelanne56 Sehermahsum7321 herseyde yiyin ekmegı tam buğday vs tuketın porsıyon mıktarı yiyin paketlı gıdayı kesın cok rahat verırsınız bıde bol su zaten emzırıyormussunuz spor nıyetıne gecıyor kalorı yakıyorsunuz emzırırken cok kolay olur
Sehermahsum7321 Guzelanne56 ekmekle aram yok çok su da içiyorum ama gün geçtikçe daha çok kilo alıyorum
Dfnsyn Guzelanne56 Dyt.gozdehaticesoydanı öneririm. Instagrams bir bakın isterseniz, tüm çevremiz yardım aldı çöm da memnunlardı ben de ileride başlayacağım
Guzelanne56 Dfnsyn benım ihtiyacım yok teşekkür ederim:) diyetısyen desteği olmadan 78 den 55 e düştüm. şuanda da hamıleyım zaten