Gizem120 Kızlar şuan 38 haftalık tam doktor bir hafta izinli olduğu için 39+1 de bebeğim dogacaak 16 temmuzda inşallah şuan 2700 gram sizce sezaryan olmama rağmen bu kadar beklemem normal mi doğuma kadar bebek 3 kilo olurmu çok stresliyim doktor acaba kilosu yüzünden mi bıraktı bu kadar diyorum ama bir hafta izinli onuda biliyorum ondandır diyorum kendimce sizinkiler ne durumda hangi tarihe aldınız
ozlemprlk16 Gizem120 canım bebek ilerde ne kadar kalırsa o kadar sağlıklı bence bunları düşünüp üzme kendini sağlıkla ve hayırlı zamanda gelsin inşallah
Mervepera Gizem120 en son 36 5 te gittim en fazla 2700 dedi perşembe yine gidicem 37 5 olmuş oluyorum tam tarih gün vermiyor 15 ile 23 arası dedi durursa 3 kg olurlar tabi durmayıp kendi gelirlerse ayrı konu 38 yada 39 haftalarda zaten sezeryan oluyormus burda çogu kişinin öyle kuzum ilk dogumum 37 de oldu suyum geldi 2700 dogdu zaten sorun olmaz merak etme
Rumeysamete Arkadaşıma 39+3 de 22 temmuz da sezeryan dedi doktor bilmiyorum normal mi normaldir herhlade
Nurov Bende yarın gün alacağım verirse doktorum, şuan 38 haftaya girdim 36da 3200dü kgsu, kiloya göre değildir bence gün, 39da falan alıyolar bi sıkıntı yoksa eğer, bende 18 Temmuz istiyorum nasipse
ozlemprlk16 Gizem120 bende çok sabırsızdım normal olsun istedim 41 e kadar bekledik tık yoktu 41 3 te mecbur sezeryan oldum simdi ikinciye hamileyim kaçta olur bilmiyorum ama bende 39 40 kadar beklemelerini isterim bebeğin kolik olmaması ve emme refleksinin güçlü olması için anne karnında uzun kalmasi daha sağlıklı
Gizem120 ozlemprlk16 bnde öyle diyordum da etrafimdakiler niye 38 de almıyor ztn sezaryan faln diyince aklım karıştı ztn çok stresliyim