33+5 oluyorum 12 itibariyle ben zaman yaklastikca sezaryenden korkmaya basladim ilk dogumum da sezaryendi regli agrisi gibi agri disinda hic agri cekmedim sezaryenle ilgili sadece omzum boynum cok agridi bir de ameliyat esnasinda aciyi degil ama bastirmalari hissettigim icin cok korkmustum ben zannediyordum ki asla anlamayacagim dehsete düstüm.Kötü degildi aci yoktu ama bilsem kendimi hazirlar korkmazdim e simdi biliyorsun iste korkma diyeceksiniz ama istemsiz olarak doktor farki olacagi icin ilkinde agrim olmadi ama bunda olursa ya uyusmazsam ya söyle olur böyle olur diye korku var ya uyusmadan baslarsalar diye korkuykrum bir de devlet hastanesinde olacak büyük ihtimal yine özelde yapacak olsam belki bi nebze ayni doktor nasilsa diye korkmam bir de sonda olayi uyusmadan takiliyor ilkinde özelde oldu uyusturuldum cocuk ciktiktan sonra sakinlestirici verdiler uyumustum bunlari düsünüp korkuyorum geriliyorum