Kızlar hayırlı akşamlar perşembe günü doğumum var nasip olursa. Herşey çok iyi gidiyordu takı kızım hasta olana kadar malesef salgına yakalandı hiç birşey yemiyor hastaneden yeni geldik serum filan takıldı. Kimin duasının kabul olacağı bilinmez lütfen bise de dua eder misiniz çok duygusalım nasıl bırakacağım diye düşünüyordum ama böyle hasta nasıl bırakacağım hiç bilmiyorum resmen bir çıkmaza girdim lütfen dualarınızda bize de yer verir misiniz şimdiden ALLAH RAZI OLSUN 🌸🤲