Bugün doktor kontrolüm vardı yine de dönmedi haftaya gidicem sezeryan günü verecekler akışına bırakmak lazımmış kul olan yaparken kader gülermiş ben çok plan yaptım hayırlısını dilemek lazım sağlıkla gelsin bebeğim tek temennimiz bu…Bunu okuyan herkes lütfen akışa salın olanda bir hayir olmayan da bin hayır dedikleri bir gerçek unutmayın hepinize hayırlı sağlıklı doğumlar 🤲🌼🐥