Bsssse Ovülasyon testlerim sizce neden böyle bu ay aşırı koyu geçen ay yumurtladığımda daha açık renkti üstelik bu sefeer kasık ağrımda çok
Eliffyamann Bsssse bu ay kesin yumurtlama eğer geçen ay da daha koyusunu görmediysen o da yumurtlama, her ay aynı koyulukta olmayabilir diye biliyorum
MrvBK Bsssse Geçen aya göre bu ay boyutu büyük demek ki canım. Geçen ay da kötü değilmiş bu arada. Ben daha silik haliyle çatlama gördüm ve tutmadı takdir edersin ki. Sen değerlendir mutlaka bu zamanları
Bsssse Eliffyamann 2 aydır hiç bu şekilde çıkmamıştı acaba önceki yumurtalamalar yeteri kadar gelişmemiş olabilir mi
fairytale_ Bsssse ben ovulasyon testlerini bilmiyorum ama burda bir kac kişinin yazısını görmüştüm cok koyu olunca gebelik olabiliyormus tabi sizi umitlendirmek istemem kan tahlili vermeden bilemezsiniz
Eliffyamann Bsssse bunu anca gebelik olusumuyla anlayabilirsin ih testinin yumurta gelişimini bu kadar hassas ölçecegini sanmam canım, ama bu ayin cok güzel inşallah tutar❤