Eymenin_annesi06 Kızlar ayak baş parmağım ete battı ve iltihap yaptı küçük bir yerden sürekli irin alıyor bebek emzirdiğim için de antibiyotik kullanamıyorum nasıl kurutucam bu iltihabı bi yardımcı olun hiç basamıyorum ayağımın üstüne
ngksu Eymenin_annesi06 bakın böyle benim annem trabzonlu eskiden antibiyotikte yokken bunu kullanırlarmış okadar etkili ki iltihabı çok güzel söküp alıyo dilinizle ıslatıp yumuştın iltihabın üstüne yara bandı gibi kapatın bağlayın çok sıkmayın çok faydasını görüceksinizdir deneyin :)
ngksu Çam sakızı varmı çam ağaçları da varsa dışrdan ağacın kökünden de bulabilirsiniz ağaçtan bal gibi akarlar onları topluıp dilinizle biraz ıslatın çiğnemeyin onu iltihaba sarın bağlayın sabaha bişey kalmaz fotoğraf bulursam atıcam
Eymenin_annesi06 ngksu bu kadar insan arasında hemşehrilerimle karşılaşmak mutlu etti ben de Trabzonluyum 😅 bilginiz için teşekkür ederim bulursam deniycem onu ❤️
ngksu Eymenin_annesi06 haha ne güzel🌸 deneyin mutlaka hatta annemler pisa derlermiş😂 yörece😂 çam ağaçlarında dolu vardır ya eminim bulursunuz inşallah rica ederim ne demek❤️