Melliisaa canım kuzenimin bebeği 8aya giricek ilk haftalar hemşire 3saate bir emzir demiş teyzemler annemler emzir dedi o hep.dedi doktordan hemsirden.iyimi bileceksiniz sarılık oldu çocuk demişler açlıktan yarım saate bir 40dk da bir emzirmen lazımdı aynı durumu arkadaşımda yaşadı onada3saate.bir demişlerdi sonra onada açlıktan sarılık olmuş demişler kuzenimle aralarında 8,9gun var doğumda kuzeniminki 2 gün kaldı hastane de ışık mı ne veriolardi arkadaşım bı hafta ya yakın kaldı