kreatin değerine bakar mısınız
papatya56 sıkıntı yok, ya kas kütlen az ya çok su içmişsin
papatya56 Sıkıntı yok,kreatinin gebelikte bu şekilde oluyor genelde.
.
siriusbiri Benim değil annemin canım
Pamuk Annemin canım benim degil
papatya56 Sorun yok o kadar oynama normal her sağlıklı bireyde