İçinize çekmemeye çalışın içerken dudak tiryakisi gibi ve pasif içicilik içmekten daha zararlı biri içerken yanında durmayın yarıya kadar için en azından biraz daha imanlı olur bende içiyordum 2 sene oldu bırakalı şimdiden kendinizi alıştırın çünkü doğduktan sonra bebeğiniz sütten bile kesilir tadı geçer çünkü