Reina gizemSA parla gayet güzel isim. Sırf farklı olacak diye böyle isimler konmasını şahsen doğru bulmuyorum neticede ömür boyu kullanacak bu ismi.
Du-Ha gizemSA hayır hayır hiç alakası bile yok lütfen benden tavsiye kimseyi dinleme ve dinen çok güzel bir isim benden tavsiye koyabilirsin
mco gizemSA iklil ismi göbek adı olsun kulağına okuyun ama kimliğe yazmayın hem nazar büyü vs için de iyi olur kimsenin bilmemesi
tamamdanolmuss gizemSA sırf anlamı güzel diye çocuğa bunu yapmayın diye öyle bir yorum yazdım. Anlamı çiçekten taç diye söylenişi zor ve yanlış yazılmış gibi duran bir isim vermeyin bence çocuğa. Görüyoruz ki okullarda akran zorbalığı her alanda var.
hayalim35 cLearQueen Evet çok kötü bir durum bnde kaç defa tekrarlıyorum hatta ismimi söylemek bile istemiyorum bazen iklil ilk defa duydum bnde
cLearQueen hayalim35 tabi karar anne babanin ama zor oluyo ogrenciler sinir oluyo falan gerek yok bence..
Saudaded gizemSA bende parlanın önüne bir isim arıyorum ama hiçbiri sinmiyor içime gerçekten çok zor 😐
gizemSA Saudaded çok zor evet hele o içine sineni bulmak zaten o evet ya işte bu benim çocuğumun ismi hissiyatı zor denk geliyor
dhbetul gizemSA Parla çok güzel 🥰 İklil ismini ilk defa duyuyorum çevreden biraz yadırganabilir söylemesi de zor ilerde ismini açıklamakta zorluk çekebilir gibime geldi. Malum bazen bizim klasik isimleri bile birkaç tekrarda anlayan insanlar var 😒