10+5’im öğrendiğim günden beri her an bir korku acaba iyi mi, kalbi atıyor mu, sağlıklı mı 😕 böyle düşünüp kötüyü çekmekten de çok korkuyorum ama elimde değil. Doktora gidip kalbini duyunca iki gün çok mutluyum üçüncü gün iyi mi diye düşünmeye başlıyorum ve resmen her hafta doktora gidiyorum bir bahaneyle 😕 Ne zaman bitecek bu korku 😕