Sevgi-ada Zohrekarahan bende burda bekliyim acaba boyatılabilir mi kimisi boyuyo kimisi boyanmaz diyo ombre yaptırıyodum ama bakalım..
Cansn Zohrekarahan ben boyattım bitkisel boya ile. Çok beyazım olduğu için boyattım. Hiç kokusu falan yok normal boyalar gibi değil.
Gulchirai Cansn adını hatırlıyor musun ben de boyamam gerek 3 hafta sonra düğünüm var ama 6haftalık hamileyim
Cansn [bilinmeyen] dip boya yaptırdım. Saçlarım ombreli dibimi boyadılar sadece. Kendimi kötü hissediyordum iyi geldi valla. Sana kalmış bir şey nasıl kendini rahat hissedersen.