G-10 Merhaba arkadaşlar Bebeğim sanki aşağıya indi gibi hissediyorum midem baskısı geçti gibi bir an rahatlama oldu normal mi bilmiyorum haftaya randevum acaba normal mi yada banamı öyle geliyor 35 haftadayız
4949zilanerturk G-10 Olabilir canım ben de 39 artı 3 oldu benim de 37 + 2′de randevum vardı o zaman baş aşağı dönmüştü zaten o zaman ben de senin gibi hissediyordum midemdeki baskı Azalmıştı
_almirasmom G-10 valla benım kız da baş gelıs kasıklarımda hıssedıyorum ama midemde baskı gecmedı hep eksıyor yanıyo nefws alamıyorum 35+4
4949zilanerturk G-10 G-10 Bir sorun olacağını sanmıyorum canım Zaten haftaya randevum var dedin gidersin o zaman😊
4949zilanerturk _almirasmom benden mide yanması devam ediyor bazen de ayaklarıni mideme vuruyor gibi ama eskisi kadar değil😂