10 hafta bir günlük hamileyim, normalde çok pozitif neşeli bir insanımdır, bu neredeyse 3 aydan beri devamlı boş yere düşünüyorum, olumsuz duyguları kapılıyorum kötümserim, kendimi iyi hissetmiyorum, mide bulantım çok fazla, birinci hamileliğimde böyle olmamıştım. Şu an kendimi çok kötü hissediyorum duygusal olarak psikolojik olarak. Bir de birinci hamileliğinde çok fazla yemek yemiştim O yüzden mide bulantım falan çok fark etmedim haliyle 15 kilo olarak doğuma girdim, şu an 2 hamileliğimde iştahım da yok ve dikkat etmeye de çalışıyorum mesela 5′ten sonra yemek yemiyorum ve haftanın 6 günü 1 saat yürüyorum. Ama duygusal olarak ve psikolojik olarak çok mutsuzum. Bu durum geçici mi hanımlar? Sizler de böyle misiniz