Htcugr03 herkesin gebeliği farklı, riskleri farklı. Kimseye aldırmayın. Büyüklerimiz ve diğer hamileler biz neler yaptık şöyle böyle diye insanı kötü hissettirebiliyor. Siz kendinizi koruyun ağır iş yapmayın uzanmayın kimsenin ne dediğine de bakmayın. İş yapıyorum diyene bir şey olmaz siz yaparsınız olacağı tutar. Değer mi? O yüzden kendinize bakın, dinlenin hamilesiniz tadını cıkarın dünya işi bitmiyor cocugunuz daha önemli🩷