Merhaba bi tek ben de mi oluyor merak ediyorum öncelikle 32 .haftamdayım bi kaç haftadır sabah uyandığımda ellerim uyuşuk ve ağrıyla uyanıyorum biraz hareket ettirdikten sonra geçiyor ama bugun özellikle sağ elimin parmakları aşırı ağrıyor neden oluyor acaba ya da yaşayan varmı