4ay önce martta dış gebelik geçirdim.3ay korunmamızı söyledi doktor. 3ay sonunda kontrole gittik. Pcos oldugu için duphaston başladım 3 aylık . Rahim filmini sordum doktorumda ilk düşüğüm oldugu için 3aylık duphaston tedavisinden sonra gebe kalamazsan çekil diye önerdi. Ondan sonra çatlatma tedavisi uygularız dedi. Bu süreç nasıl ilerliyo çatlatma dedigi tedavi nasıl uygulanıyor.? Böyle süreç yaşayanlar dertleşelim🫶🏻