esra_mercan42 Kızlar 35 haftalgz evde saçımı boysam bi sorun olurmu acaba ilk 3 ay boyanmaz diye biliyorum sadece. Aranzda boyayan varmı
Sinyo esra_mercan42 ben doktorumdan izin alarak 4.Aydan sonra bitkisel boyayla dip boyası yaptırmaya başladım. 38+6 olduk dün tekrar yaptırdım doğumdan önce. Bitkisel içerikli olunca bi sıkıntı olmuyor diye biliyorum ama yine de doktorunuza danışın bence.