Zeyno800 benimde 7 yıldır olmuyordu, tüp bebek denedik olumsuz sonuçlanmıştı. Bir sürü başka sıkıntılarda oldu son çare birde hacamat sülük deneyeceğim dedim. Bebek içinde istiyordumda daha çok aş ılardan ve tüp bebekten sonra adetim düzensizleşti ve azalmıştı iyice üstüne erkenden menopaza girersem şansımı tamamen kaybedersem korkusu eklendi. Hacamat ve kuyruk sokumuna sülük yaptırdım (ki çok çok korkak biriyimdir kelebekten bile korkarım), 3 hafta sonrada tam rahmin üstüne 3 tane sülük koyuldu. O ara eşimin tayini çıktı taşındık bir kere regl oldum oda 3 gün zar zor, sonraki ay 5 gün reglim gecikti. Dedim kesin menopoza girdim meğerse hamileymişim. Bence temiz güvenilir bir yerde denemek isterseniz gönülden tavsiye ederim. Bilemiyorum belkide benim vesilem böyleydi. Rabbim inşallah sizi ve sizin gibi bekleyen kullarınıda bir an önce sevindirsin. 🤲🏻 benim nasipse yarın doğum olacak inşallah her şey yolunda ilerler. 🤲🏻