Aynı durumu ben de yaşıyorum birkaç gündür. Başta önemsemedim normaldir diye ama kontrolde doktoruma söyledim. Bu haftalarda olmaması lazım dedi ama açıklık yok, rahim ağzı kısalığı yok dedi. Sabah akşam progestana başlattı yine. Dinlen ve ağrı artarsa gel dedi. Siz de her ihtimale karşı doktorunuza danışın