Derya237 Ben ilk doğumumu özelde yapmıştım. Şimdi devlette yapacağım. Özelde eksikleriniz hastane tarafından karşılanabiliyor fazlasıyla ( Hastaneden hastaneye değişiyor olabilir) Fakat devlette maalesef verilmiyormuş. Hasta bezin,çocuk bezin vs fazlasıyla olmalıymış. ( Kardeşim devlette doğurdu)