Abbasova_gunay eminegizem 24olduk chok shukur iyi gidoyor bazen halsizlik yorgunluk oluyor ama iyi🤲🏻🥹
Basakplt Hiram96 resmen 10 dakika sürmüyor lavabodan çıkıyor tekrar idrar o derece Bi az az geliyor kafayı yiyecek gibiyim :(
Regima 23+3 sık idrar, çabuk yorulma 😄 üzerine bi de sinir hastalıkları hamileliğimin tadını çıkaramıyorum resmen
Basakplt drn5410 Yok yanma yok hamile olmadan önce de şimdide hep damla damla idrar sıkıntısı var bende evet tahlil verdim enfeksiyon cikti uromisin toz sase kullandım oda hiç ise yaramadı tekrar yarın gideceğim doktora perişan etti beni baskı yapıyor çok kasiklarima idrar yapincada belim ağrıyor