Kubrasimsek58 Kızlar geçmeyen mantar enfeksiyonum için nioli yağı aldım bugün kullandım iç camasirima 3 damla damlattim yaklaşık 10 dakikadır aşırı yaniyor normalmi bu ?
Rabissk Kubrasimsek58 Normal. Çamaşırınıza giymeden 20-30dk kadar önceden damlatın havalansın öyle giyin çamaşırınızı.
Smyydlgcc Kubrasimsek58 1 damlası yeterli oluyor. Hamileliğe kadar hep kullanıyordum. Çok faydasını gördüm.
pamuk34_ Kubrasimsek58 çok normal ve işe yarıyor gerçekten ben 3 4 şişe bitirdim hatta daha fazla damlatıyordum ben rahatlatıyordu baya
2512 Kubrasimsek58 biraz yanma oluyor ancak çok damlatmayın birde saf ise ürün taşıyıcı yağ ile kullanın diyorlar zeytinyağı veya hind. Cevizi yağı gibi Ek olarak çamaşıra damlatınca çamaşırı yıpratıyor bir süre sonra 😀 bu sebepten günlük pede damlatmak en iyisi Bi süre sonra çıkarıp atarsınız zaten
Kubrasimsek58 Smyydlgcc canım bende hamileyim şuan birsuru fitil denedim fayda etmedi en son nioli yağı onerdiler de şuan çok yanıyor
Smyydlgcc Kubrasimsek58 hamilelikte riskli diye biliyorum. İsterseniz doktora veya aktara danışın öyle kullanın