Denizeliha ağrılar genelde normal oluyor rahim gerildiği için.bendede hafif ahrı ama ince incede sızı oluyordu ilk haftalarda. Doktorum cok normal oldugunu soyledi ama sen dediğim gibi hemen tahlıl yaptırkı hamileysen tetkiklerin yapılsın. Çünkü ilk haftalarda düşükler cok daha fazla oluyor ve riskin varsa doktorun ilaçla müdehale edebılıyor. Benım rahim içimd kan vardı mesela keseme sızmıştı hatta 5 haftalıktm o zamn doktor gördüğü anda daha muayenehaneden çıkmadan bı ilaç içimişti bana durumun o kadar acıl ama erken geldiğin için şanslıyoz dedi. O yüzden hersey yasamak mümkün mantıklı davranıp hemen muayene olmanda fayda var bebişin içinn