Merhaba ben 37+2 de çatı muayenesi oldum. Aynı gün hafif kanama oldu. doktorum muayene kaynaklıdır dedi. Ama dün akşam ve bugün kahverengi leke şeklinde gelmeye devam etti. Hatta iki tane günlük ped değiştirdim. kahverengi olduğu için eski kandır diye yorumladım. Başına gelmiş olan var mı