Zeyzeykr Şuan 5 haftallık hamileyim folidoce başladım ama en iyisi en faydalısı hangisi? Folidoce devam etmeli miyim?
Srp53 Zeyzeykr ben regenesis max kullanıyorum kendim alıp kullanmıştım doktora söylediğimde güzel değiştirme devam et demişti.
Musel Zeyzeykr bende folidoce kullanıyorum hem özeldeki doktorum hemde araştırmaya gidiyorum ordaki doktorum önermişti
myavocado Zeyzeykr doktorunuza danışmadan bence hiçbir şey kullanmayın gebelikte, folik asit ve vitaminler de dahil, zaten sizin için en uyygun olani size verecektir.
eminebesiktas Ben önce devlet hastahanesi doktorumdan vifolic kullanmaya başlamıştım o bitince kendi doktorum Z fol verdi onu kullaniyorum şuan ama bencede doktor önerisiyle kullanman gerek canım
Musel Zeyzeykr inşallah canım ama araştıema hastaneside önerince kullandım yani ama kestim bu hafta 13 hafta olunca kesti doktorum
senamom_ Zeyzeykr ben doktor önerisiyle 2 kutu bitirdim 3. Kutuya başladım dün memnunum bi sorun olmadı
Zeyzeykr Rabia97 bende ilk hamileliğimde folbiol kullanmıştım kızımın kalçsında gelişim geriliği çıkmıştı bu sefer folidoce başladım B12 içeriyomuş umarım iyi olur
melisapstl Zeyzeykr 12. Haftama kadar bende folidoce kullandım. Sonrasında doktorum Ocean Mummy kullanımına başlattı. Mutlaka doktorunuza danışarak kullanın ama 🌸