beyzanurslgn Merhaba kızlar yumurtlama testim bu şekilde çıktı, bat 13 temmuz, sizce yumurtlama mı oldu neden böyle?
MrvBK beyzanurslgn Burdan 1 arkadaşımız daha aynı şeyi yaşadı bu hafta. Postunu görmüşsündür belki testlerim hep pik çıkıyor diye. Onunkine de bi bak istersen. Ama bir ay içinde 2 kere yumurtlama görenler var evet. Geçtiğimiz günlerde pik gördüğün oldu mu? Yoksa bu ilk pik mi?
myangelson beyzanurslgn geç yumurtlama veya ikinci kez yumurtlama görmüş olabilirsiniz değerlendirin mutlaka. Adetinizin tarihi de değişir bu arada 14 gün sonraya atar
Narin9 beyzanurslgn ben yumurtlama testi ile gebeliğimi öğrendim benim de böyle çok koyu çıktı test yaptık pozitifti
lilyum_ beyzanurslgn ayy benim de öyle oldu. Son adet tarihim 9 haziran 28 haziranda pik gördüm reglime 8 gün vardı. Şimdi reglim gecikiyor o yüzden. Siz bu ay bundan önce pik gördünüz mü?
myangelson beyzanurslgn görülür adet yumurtlamadan 14-17 gün sonra gelir. Yani siz adetiniz 1 hafta gecikti sanarken aslında daha günü yeni gelmiş olur 😊
lilyum_ beyzanurslgn benim bu ay ilk defa yumurtlama günlerim degisti. Normalde hep düzenli oluyorum. 28 haziran 30 haziran ve 2 temmuzda pik gördüm. Aralardaki günlerde ise silikti. Simdi adet tarihimi hesaplayamıyorum o yüzden. Görünüşe göre gebelik de yok
beyzanurslgn lilyum_ lilyum_ benim 3 gün önce kahverengi lekelenme oldu, 2 kez erken gebelik testi yaptım ama hiçbir şey çıkmadı maalesef
Rabiaaa53 beyzanurslgn evet canım yumurtlama olmuş değerlendir 3 gün peşpeşe eğer eşinde sperm sorunu varsa bir gün arayla adete 1 hafta kala hatta 1 gün kala bile yumurtlama olabiliyor her ay yumurtlama değişiyor yumurtlama günü de aynı şekilde bazen 1 gün sürüyor bazen 2 gün havuç ve avakado yemeni öneririm değerlendirdikten sonra ve jel kullanmamanı spermin yapısını bozuyor jeller
lilyum_ beyzanurslgn hangi marka test yaptın canım. Bir de yumurtlama yeni olduysa test icin erkendir. Hemen hemen bi 10 gün beklemen gerekiyor test icin